dijous, d’octubre 19, 2006

Jo no el signaré, Sr. Mas

M’acabo de llegir el contracte d’Artur Mas, i òbviament m’ha decebut. L’obvietat no és que m’hagi decebut, cosa a la qual hi estava més o menys predisposat, però no m’esperava tan poca creativitat. Amb un contracte d’aquesta mena que, venint d’ells, segur que no compliran, es podrien haver mirat una mica més i fer un pamflet amb més versemblança, amb més creativitat, però suposo que els creatius de Mas, si els té, estaven massa enfeinats amb això de la pel·lícula del Madí.

Un contracte fet suposadament amb la ciutadania però que no parla dels problemes dels ciutadans és per ser suaus, un mal contracte, per què, és que els problemes de l’habitatge no existeixen? I no hem de fer una xarxa d’escoles públiques i de qualitat? I que no hem de tenir una sanitat pública al servei dels ciutadans? I que no hem de fer polítiques actives d’ocupació? I que no existeixen els joves, els esportistes, el món de la cultura, la gent gran...?

En qui pensa Artur Mas quan signa aquest contracte? En qui no pensa...?

Això sí, que quedi clar, no pensa fer acords “permanents” amb el Partit Popular, aquesta clàusula, s’atrevirà a signar-la en les properes eleccions municipals?

Salvador Casas, candidat a l'alcaldia d'Argentona